Dubbel Lycka

image19

Jag trodde att det skulle dröja längre men ikväll visas Ugly Betty-avsnittet där Victoria Beckham har en liten roll. Dessutom visar kanal 5 två avsnitt på raken av serien vilket betyder att detta kommer att bli en guldkväll!

Imorgon är det min sista jobbdag innan julledigheten, det ska bli riktigt skönt att vara ledig lite och fira jul, nyår och umgås med nära och kära. Förmodligen blir det lite mellandags-rea-shopping också, om jag orkar trängas! Jag är lite för bekväm av mig för att ge mig ut och rota i massa lådor med kläder från dom senaste 7 säsongerna i hopp om att hitta något fynd, men lite shopping ska det nog bli iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0