Yves Rocher


Snälla Yves Rocher skickade hem lite produkter till mig som nu ska provas.

- Två flaskor duschcreme med pepparkaksdoft
- En brun utan sol-spray
- En mascara


Jag provade bus-sprayen på armen bara för att se om det blev något och det blev faktiskt bättre än väntat så nu ska resten av kroppen bli brun och fin. Duschcremen luktar riktigt gott också, fast inte så mycket pepparkaka som jag trodde. Den är mer en blandning av pepparkaka och körsbär. Mascaran är ännu inte provad men ska se till att göra det snarast!







Kommentarer
Postat av: Anonym

min underbara mamma jobbar på yves i hbg och jag kan verkligen rekomendera alla deras bus. jag är extremt vit egentligen men använder bus och det ser mycket fint ut . :) yves blir bara bättre och bättre se upp ! :)

2008-03-28 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0