Best Dressed

Sienna Miller

Enkelt men snyggt, svart och ljusgrått är riktigt fint ihop och Sienna lyckas dessutom med att få den där pimp-hatten att se stylish ut.

Katie Holmes

Katie Holmes såg ut som en riktig filmstjärna när hon anläde till David Letterman igår. Hennes nya frisyr passar henne utmärkt och dom stora solglasögonen gör filmstjärne-looken komplett. Jag har alltid älskar röda kappor så det är rätt självklart att jag älskar hennes klädsel också.

Ashley Olsen

Om man bortser från håret och sminket, som får henne att se ut som 16 igen, så gillar jag detta riktigt mycket. Det lilla släpet på klänningen är riktigt tjusigt och fint matchat med skinnjackan från Rick Owen. Men föresten, jag vill välja bort halsbanden också!

Lucy Liu

Lucy Liu var också urtjusig när hon anlände till David Letterman. Jag är inne i ceriserosa klänningar just nu och denna skapelse från Alexander McQueen är helt underbar. Den vita capen är också helt underbar och absolut något jag skulle vilja ha i garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0