Stövlar på vift


Om ni bara visste vilken ångest jag har haft över dessa stövlar den senaste veckan, dom har nämligen varit försvunna - Väldigt försvunna!
Jag visste att jag hade dom när vi åkte till Tyskland och att jag hade dom på mig när vi gick från hotellet på morgonen men där tog spåren slut och jag var bombsäker på att dom var borta för alltid. Jag trodde att jag kunde ha glömt dom i hyrbilen vi hade då men när vi ringde och fick veta att bilen var uthyrd blev jag ännu mer säker på att jag aldrig skulle få tillbaka dom. Vi ringde igen igår och guess what - Dom ligger kvar på golvet i baksätet, och har alltså legat där i nästan 3 veckor. Ultimat lycka!

Jag fick dom av mamma innan jul och har använt dom ca 3 ggr så hade dom varit borta hade jag aldrig sagt något utan jag hade köpt ett par nya och hållit tyst om det, eftersom dom inte var direkt billiga, men nu var jag tvungen att berätta om stövlarnas lilla resa och mamma fick sig ett gott skratt. Nu står dom iallafall i hallen och jag har stenkoll på dom!

Kommentarer
Postat av: Emma

skitsnygga stövlar

2008-01-10 @ 07:11:01
URL: http://modeskoj.blogg.se/
Postat av: Liza

vilket litet äventyr de fick vara med om. o du med förstås.
//Liza

2008-01-10 @ 10:53:41
URL: http://teddybella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0