Lördag


Jag halshögg oss båda...

Midsommarafton blev bättre än förväntat! Det började med god middag hemma
hos mamma och pappa tillsammans med farmor, syster och moster. Sedan
blev det att stressa tillbaka till Örebro för första festen och senare avslutades
kvällen på en annan fest. Skönt att ha lite valmöjligheter ibland!

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa igen. Det är rabarberpaj
på gång i köket och dagens diskussion här hemma handlar om mammas
franska Sabatier-knivar som pappa tydligen använt att öppna konservburkar med.
Detta resulterade i att ena kniven gick av och pappa påstår därför att
knivarna är av dålig kvalité samtidigt som jag och mamma försöker få honom
att förstå att knivar inte ska användas till att öppna burkar med.
Karlar liksom, dom tänker inte riktigt som vi...

Kommentarer
Postat av: kattis

haha det stämmer faktist att karlar inte tänker som oss damer ;)

2008-06-22 @ 13:07:05
URL: http://elegante.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ännu en Örebrotjej?

Kom in här via "Kattasblogg" och ja Lagerhaus ska öppna i Marieberg, iaf vad jag hört:)

2008-06-24 @ 20:32:55
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0