MTV Movie Awards 2008 - Part 2

   
Audrina Patridge - Fin i lugg och jag är avundsjuk på hennes kropp. Men jag är
på väg till en sådan jag med! Helt ok klänning också!


   
Tila Nguyen - Innan jag hade sett Tila Tequila - A shot at love så tyckte jag att
hon var cool. Nu vet jag inte. Hemsk klänning iallafall!

   
Rihanna - Har aldrig gillat det korta håret och klänningen är väl ingen hit den
heller. Hon kan dock bättre, det har vi sett exempel på förut!

  
Anne Hathaway - Hon brukar se tråkig ut men denna klänning från
Sophia Kokosalaki gjorde visst underverk!

    
Kristen Stewart - Boooooring!

 
Heidi Montag - Hon ser värre och värre ut för varje gång jag ser henne.
Playboy-barbie-robot gone wrong. Inte ens Hervé Ledger-klänningen räddar henne.

   
Paris Hilton - Är i sitt rätta element i söt klänning från Betsey Johnson.
Love the make-up as well!

   
Megan Fox (igen!) - I kvällens andra klänning! Gillar denna mycket mer än den
rosa. She looks fab!

Kommentarer
Postat av: kattis

Megan Fox hade in klänning =)

2008-06-02 @ 22:19:52
URL: http://elegante.blogg.se/
Postat av: SANNA

yes it is.

2008-06-03 @ 07:44:45
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0