Oslo in pictures

I början av mini-resan hade jag kameran i högsta hugg hela tiden och tog kort på typ allt. Efter ett tag tröttnade jag och fotade bara det som var värt att fota. Men här är iallafall en del av Oslo.


Jag började resan med att sitta och vänta utanför detta hus i 20 minuter
utan att lyckas klura ut vad det var för hus. Någon som vet? Det ligger
nästan vid slottet...


Och slotter ser ut såhär.


Man blir tjock av att bara titta på dom...



H&M's accessoar-paradis.


Ultimata party-skorna! Finns på Bianco.


Ultimata sko-provar-puffen?



Fika på Samson.


Smink-shopping på Sten & Ström.


Dom har ju inte helt normala statyer i den där stan...


Aker brygge där vi satt och vilade våra stackars fötter. Jag klagar inte på
utsikten iallafall!


Kommentarer
Postat av: Sofie H

Är inte det dära universitetet som ligger på höger sida strax före slottet på karl johan? kram

2008-06-21 @ 02:32:11
Postat av: Marie

haha statuer: nee de folkene har sakt at de bre ønsker unormale statuer i oslo. x] masse stygge der ass

2008-06-21 @ 16:46:44
URL: http://dust.blogg.no
Postat av: Erica

Hej Emelie!! Vart en tripp till Oslo ser jag? Jag blir helt sentimental :/



Huset bredvid slottet är universitet för juridikstuderande :)



Kram Erica! :)

2008-07-11 @ 22:28:48
URL: http://selme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0