Thursday


Kan man bli vackrare?

Torsdag - En dag kvar till helgen! Helt galet skönt att ha Emilio hemma igen, han verkar må superbra och han har sovit bredvid mig på min kudde hela natten!
Lite senare idag ska jag träffa min chef och diskutera min s.k anställning, kan bli intressant då det inte är mycket som verkar stå rätt till på det där stället. Men det är inte jag som gjort bort mig, det är dom som sitter illa till!
Igår var jag på marknadsafton här en sväng och shoppade lite fint, dock inga reafynd som man kanske borde hitta en sån kväll. Sen skulle vi egentligen gått och sett Björn GustafssonBjörnstugan men han hade gått och blivit sjuk så det blev inget med det. Trist! Istället låg jag hemma och åt cashewnötter och kikade på Gossip Girl. Det var inte så tokigt det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0