Hermés


Stod och trånade lite efter ett armband från Hermés inne i en av Stockholms second hand-butiker som säljer märkesgrejer. I samma butik fanns det även ett underbart fint hårspänne från Chanel men eftersom jag numera är kortklippt och att hårspännet dessutom var rätt tungt så skulle jag inte ha någon användning för det. Grattis till den som köper det! Hur som helst - Armbandet från Hermés var tyvärr inte det som jag helst vill ha så det blev inget köp. Ska det vara ett Hermés så ska det vara ett sådant som på bilden.

Däremot kom jag hem med ett annat dyrt köp som jag är mycket nöjd med....

Kommentarer
Postat av: sofia

Har du några bra märkessecondhand shoppar att rekommendera?

2008-07-11 @ 18:39:53
URL: http://animales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0