Louis Vuitton Triana


Mitt bästa köp från gårdagen är utan tvekan en Triana från Louis Vuitton. Jag har länge gillat deras rutiga modeller och jag kunde inte låta bli att köpa denna. Ett extra plus för det fina fodret och facken på sidorna! Denna känns lite mer användbar som handväska än min Speedy som jag tycker är lite i största laget för att ha till vardags.
Utöver denna kom jag hem med två klänningar och ett par örhängen från H&M plus en jättefin lila kjol från Tessie. Vi besökte även diverse Second Hand butiker, drömde oss bort bland Louboutin-skor och Balenciaga-väskor inne på Nathalie Schuterman (där även Sofi Fahrman var och provade skor) och åt en god lax-sallad på Fresco!
Kort och gott hade jag en riktigt trevlig dag med min riktigt trevliga vän Fia!

Kommentarer
Postat av: kattis

Åh jag vill också ha en sån väska!

2008-05-03 @ 21:15:57
URL: http://elegante.blogg.se
Postat av: MarieMmmomsen

Aahhh jeg elsker Louis Vuitton :]

2008-05-04 @ 00:56:19
URL: http://iwilla.i2.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0