Vitt, vitt, vitt!

image152

Jag vill göra om i vardagsrummet! Efter att ha plöjt igenom diverse inredningstidningar och internetsidor har jag massvis med inspiration för lite förändringar. Helst av allt vill jag ha en ny soffa, eller nej - Två nya soffor! Just nu har vi en marinblå jättedjup soffa som visserligen är mysig, men speciellt snygg är den väl inte. Jag skulle vilja byta ut den och ha två vita, lite mindre, soffor mot varsinn vägg istället. Just nu går vardagsrummet i marinblått, svart, vitt och mörkbrunt så jag skulle vilja byta ut det där marinblå mot ännu mera vitt. Mycket finare, mycket fräshare och ja, mycket svårare att hålla rent - Men det får det vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0