Gott nytt år!


Ett nytt år är på ingång och jag är säker på att 2008 kommer att bli minst lika bra som året som just gått. Ett nytt år innebär på ett sätt en ny start och nya nyårslöften ska ges, mitt vet ni ju redan - Plus att jag har lite personliga uppsatta mål som jag ska nå upp till 2008!

Mitt 2007 har varit ett bra år med många nya händelser och erfarenheter.

♥ 4-12 januari åkte jag och A på en minisemester till deras hus på Gotland. En vecka med att bara vara med varandra och se på film,  äta god mat, promenera vid havet och bara ha det bra. Och bra hade vi det, helt underbart!

♥ I slutet av januari började jag och mamma våran karriär som designers när förklädesklänningarna var på tapeten, och dom sålde som smör i solsken! Riktigt kul! Hoppas på nya projekt 2008.

♥ I februari provade jag på att jobba för Glocalnet, något som var mycket lärorikt men mindre roligt. Fick jobba med väldigt knepiga och ohyffsade människor så jag slutade illa kvickt. En erfarenhet rikare!

♥ 25 juni besökte Justin Timberlake & Timbaland Göteborg och Skandinavium. Jag var självklart där och njöt av en kanonshow!

    
 
♥ I juli vinkade jag adjö till bloggen Emilee som en gång i tiden lästes av sjukt många människor. Jag tröttnade tillslut på den och kände att jag ville börja om helt och hållet. Jag skapade en ny blogg på blogg.se och provade även på metrobloggen men tillslut hamnade jag här och här trivs jag nu. 

 ♥ I juli gjorde jag en investering som jag hade längtat efter jättelänge, nämligen en Louis Vuitton Speedy 40. Vi har levt lyckliga ihop sedan dess och kommer förmodligen att göra det i minst 50 år till!

image26

♥ 1:a november tog jag det stora steget och flyttade hemifrån. Nu bor jag ihop med min A i en jättefin lägenhet i centrala Örebro. Det är mycket som är annorlunda men man vänjer sig snabbt och jag trivs hur bra som helst här.

♥ I december tingade vi också lilla Chihuahua-valpen Kenzo som jag längtar ihjäl mig efter att få hämta i slutet av januari.

♥ 19-21 december begav jag mig ner till Köln för att få uppleva min andra Spice Girls-konsert. En helt galen men underbart rolig resa. Konserten är ett minne för livet, den överträffade alla förväntningar - Plus att jag satt 10 meter från David Beckham. Lite måste man väl få skryta?

image27

♥ 31 december 2007. Det är 9 timmar kvar tills det nya året är här och en stor fest är på ingång. Jag ska snart på middag hos min fina vän Sofia och därefter rör vi oss hem till oss för att sedan fira 12-slaget på Järntorget.

Gott Nytt År Alla!


Kommentarer
Postat av: Mel

Gott nytt år!

2007-12-31 @ 19:02:01
URL: http://metrobloggen.se/mangokisses
Postat av: Karin

Gott Nytt År - hoppas ni hade kul igår!!!

2008-01-01 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0