Weight Loss



Mitt nyårslöfte inför 2008 är att jag ska bli nyttigare samt att gå ner några kilo. Ett klassiskt nyårslöfte men jag tänker för ovanlighetens skull hålla det, för det är ingen idé att sätta upp mål om man sedan struntar i att försöka nå dom. Jag tänkte försöka mig på att följa någon slags diet, vilken vet jag inte riktigt än eftersom jag inte hittar någon som jag känner passar till 100%, men en sådan bra diet hittar man väl aldrig? Dom flesta bannlyser ju kolhydrater, vilket ställer till trubbel för mig som älskar smörgåsar, men någon gång ska man väl få unna sig det med!

Jag återkommer med val av diet och träningsplan. Dags att börja ladda för Beach 2008 liksom!

Kommentarer
Postat av: cizzi

lycka till =)

2007-12-30 @ 12:20:17
URL: http://fitnessbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0