SAG Awards 2008

Jag satt uppe till efter 03.00 inatt för att kika på bilder från Screen Actor Guild Awards som började droppa in runt den tiden. Jag hade nog förväntat mig lite mer härliga klänningar än vad det var men några favoriter blev det absolut, och såklart några floppar:


The good:

Kate Beckinsale
 
Kate vågar bära gult och ser helt strålande ut i denna Luisa Beccaria-klänning.

Marcia Cross
 
Marcia kunde inte ha valt en bättre färg att matcha med sitt röda hår. Klänningen från Monique Lhuillier är en av mina absoluta favoriter från galan.
 
Marion Cottilard

En annan stor favorit är Marions klänning från Nina Ricci. Underbart fin modell med den tighta överdelen och den vida kjolen i en fräsh grå färg. Riktigt, riktigt snyggt!

Eva Longoria

Alltid lika vackra Eva Longoria i en klänning från Naeem Kham med fin urringning i ryggen. Pluspoäng för dom fina örhängena.

The Bad:

Angelina Jolie

Angelina dök upp i en riktig tältklänning som faktiskt är en hederlig vintageklänning från Hermés. Tyvärr måste jag säga att detta är bland det fulaste jag skådat på röda mattan. Och ja, gravidryktena startade från första sekunden hon satte sin fot på galan och jag gissar att det var precis vad hon ville.
 
Lisa Rinna

Leopardmönstrade klänningar känns väl lite passé nu va?

Ellen Page
 
Av alla Zac Posens underbara klänningar så valde hon denna. Hon ser ut som en tant. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillade faktiskt Ellen Pages klänning, även om hon hade kunnat ha lite mer accessoarer. Och gud vad gammal Brad Pitt ser ut...

2008-01-28 @ 15:37:39
URL: http://aboutemma.blogg.se
Postat av: TSW

Var är "The Ugly"?

2008-01-28 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0