Det här med solarium...



Är det bara jag som inte klarar av att sola solarium? Alla andra verkar ju älska det!
Att ligga där och svettas där tusentals andra människor redan legat och badat
i svett borde räcka för att låta bli. Och nej, jag litar inte på den där rengöringssprayen
heller. Som om inte det vore nog så är det ju knappast bra för hyn heller och det
tycker jag också är en rätt bra motivation till att låta bli.
Nej, ska jag bli brun snabbt så är det spray-tan som gäller, eller klassisk
brun-utan-sol. Och alla som gillar att sola solarium regelbundet får ju självklart
gärna fortsätta med det.  Vill ni ta risken att se ut som Donatella Versace
 när ni är 40 så varsågoda!
Don't let me stop you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0