Fotbollsfruar och Take-away-internet



Igår hade jag faktiskt tänkt att inte titta en sekund på fotbollen. Jag ägnade därför början av kvällen åt
att kika på "I huvudet på Gynning" som handlade om Wag's (Wives and girlfriends). Oksana var väl inte
alltför intressant, hade hellre sett Alex Curran, Abigail Clancy  eller Sylvie Van Der Vaart - Då hade det
genast blivit mycket mer intressant!
Efteråt zappade jag ändå över till fotbollen, lagom för att hinna se Zlatans mål och sen var jag faktiskt
fast ända till matchen var slut. På lördag blir det faktiskt att se matchen ute någonstans som en äkta
fotbollsnörd. Efteråt blir det en svängom på något av stans dansgolv!

Skaffade ett mobilt bredband idag också. Kände att jag ville ha ett när jag ska till Oslo på måndag,
tågresen går nog lite fortare då. Plus att nu kan jag ju blogga från Gotland också. Perfect!
På måndagkväll ska vi gå och se Sex & The City och på tisdag ska vi ta en heldag med shopping
i Oslo. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0