Och så lite skryt!


Jag är helt slut. Jag har suttit i skolan i 5 timmar nu ikväll och gått igenom PM och både gjort och lyssnat på oppositioner och nu äntligen är jag hemma igen. Men jag måste bara få skryta lite innan jag somnar. Mitt PM som jag gjorde och trodde att jag typ skulle få ett G på slutade på ett VG+ och kommer att bli ett MVG om jag bara gör några små korrigeringar. Då var det lite mer värt det att sitta där i 5 timmar och nästan somna (och det var jag inte ensam om att nästan göra). 
Imorgon är jag iallafall ledig från jobbet, men det är ändå skolarbete som måste göras så det ska jag ta tag i imorgon, samt ett litet test i Engelska C på kvällen. Jag har fullt upp!

Nu är det sängen och nya ELLE som gäller, sen sova! Go' natt!

Kommentarer
Postat av: alice

Sv: tack så mycket :) har du haft en bra dag?

2008-05-14 @ 23:01:53
URL: http://teerak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0