Best Dressed

Ashley Olsen
   
Skinnjacka från Balenciaga, Nightingale-väska och gummistövlar(?). Det låter som en konstig kombo men Ashley Olsen lyckas, som vanligt! Hennes cremefärgade tröja är jag nyfiken på, vet tyvärr inte varifrån den kommer men den ser väldigt skön ut!

Nicky Hilton
   
Den lite mer välklädda av Hilton-systrarna ser riktigt bra ut i denna rock/chica-outfit. Den rosa kjolen är något jag absolut skulle vilja ha hängandes i min garderob och Chanel-väskan behöver jag väl inte ens säga att jag trånar efter?

Sienna Miller
   
Sienna är en av få som kan bära upp Ugg's på ett Ok sätt! Ett par svarta känns ändå rätt användbara och inte så utmärkande och jag har funderat på att skaffa ett par själv. Den långa,stickade koftan är to die for!

Jessica Simpsons
   
Jag är helt såld på capes just nu och denna faller mig helt i smaken. Lite filt-inspirerad, som denna gamla favorit från Alexander McQueen. Stövlarna skulle jag inte heller tacka nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0