Snart dags


Nu är det snart dags, ska lägga mig så tidigt som möjligt för vi åker runt 4 inatt. Om 24 timmar är jag på Köln Arena och väntar på showen. Vi har laddat med kamera och kikare och jag hoppas att våra platser är bra så att man kan föreviga lite ögonblick från kvällen.

Eftersom man inte får köra med dubbdäck i Tyskland och vi inte ville chansa på att bli stoppade så har A's översnälla pappa fixat en hyrbil åt oss som vi ska göra våran roadtrip i. Vi har GPS ner till Malmö och i Danmark men i Tyskland får vi försöka läsa karta och hoppas på det bästa! Jag fattar inte att vi gör det här egentligen, men vadå, jag vill se på Spice Girls helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Stilist

Det är alltid roligt att gå på konsert.

2007-12-19 @ 21:17:00
URL: http://stilist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0