Favoritflickor


Fyra favoritflickor (Nja, alla utom Heidi då kanske) på omslaget av Rolling Stone. Jag lyckas alltid missa The Hills när det går på MTV men som tur är så har jag laddat upp med avsnitt på datorn som tåls att kollas på om och om igen. Har precis fått upp ögonen för fina Audrina som är lite mer intressant än Lauren, som faktiskt kan vara rätt tråkig ibland. Jaja, Heidi ligger iallafall i botten av favvo-listan då hon bara är alldeles för falsk och desperat för att jag ska gilla det. Att dagarna i ända posa för paparazzis ihop med Spencer känns väl sådär?

Kommentarer
Postat av: TSW

Rolling Stone, inte Stones.
Ja, jag är petig, men du är ändå bäst :P

2008-04-29 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0