Förlåt...


Det rycker i mina styling-nerver. Jag vill inte vara elak men hur tusan ser tjejen ut? Det finns säkert någon som tycker att detta är attraktivt men jag gör det då inte...Make-up overload och hår som är så blonderat att det nästan ramlar av har aldrig varit min grej riktigt...

Liza kommenterade häromdagen att jag såg ut som en fjortis, nu är jag faktiskt nyfiken på vad du tycker om detta? På riktigt!

Någon gång kan man väl få vara lite kritisk till hur andra ser ut? Jag kände för att vara det just nu...

Kommentarer
Postat av: Rooni

HAHA!jag dör.
Örebro's transa nr1 är hittad hahhaha!

2008-04-08 @ 11:36:12
URL: http://rooni.blogg.se
Postat av: Liza

Men du...du vet hur jag menbade med Fjortiskommentaren igentligen. Jag menade ju att alla ser typ lika ut ändå...jaja...jag har ju redan förklarat.

Ja du...den här tjejen behöver komma in på en makeup rådgivning hos mig på Face Stockholm. Alldeles för mycket av allt. Möjligtvis att läpparna är de som är mest oki...men läppennan är ändå i det mesta laget. Hår är jag inte någon expert på men man ser ju klart och tydligt hur hemskt det ser ut. Hon har försökt alldeles för mycket här. hennes foundation kan man nog dra ett par drag med en osthyvel så många lager ser det ut att vara.

Kom ihåg att "Less is moore".

//Liza

2008-04-08 @ 12:45:41
URL: http://teddybella.blogg.se
Postat av: emma

horribelt! =)

2008-04-11 @ 10:49:46
URL: http://emmagusten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0