Make-up

image123

Har precis varit inne på Eleven och spanat in smink i säkert en halvtimme. Jag kan ju inte direkt säga att alla söta förpackningar dämpar köpsuget, snarare tvärtom. Principessa kan det där med förpackningar, Too faced också för att nämna några.
Det svåra är ju bara att välja vad man egentligen behöver i skönhetsdjungeln, det finns ju så himla mycket!

Tips om bra skönhetsprodukter som är värda att prova mottages tacksamt! Allt från smink till schampoo och hudkrämer!  Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Liza

jag gillar too faced magic wand foundation...lätt och enkelt att applisera och den lukatar mumma. den är inte heltäckande vilket jag gillar och den ger en fin lyster. prova den vettja. vet dock inte vart den är billigast...på asos eller på eleven...? sluggorna från too faced är oxå underbara...bra pigment och härliga färger.

2008-04-10 @ 19:48:06
URL: http://teddybella.blogg.se
Postat av: crazyangel

Eleven har mycke bra, men lär varna för att det läggs på moms å grejer när man best'ller därifrån.. Ja köpte nått för 400 förut och fick betala 200 kr till med moms, frakt osv.

2008-04-10 @ 20:09:10
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Läs min blogg...och alla mina beautyjunkie-kompisars också för den delen. Där hittar du allt du behöver!

2008-04-11 @ 22:04:34
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Karin

TIGI hårschampoo etc är helt outstandig för hårvård, drygt som bara den! Det finns nåt för varje hårtyp - tro mej!

2008-04-12 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0