Marimekko

Jag var inne på H&M igår för att kika om det fanns några Marimekko-plagg kvar - Det fanns det! Det verkar inte ha varit någon rusning efter kollektionen direkt för det fanns massor av plagg kvar. Jag hängde undan klänningen på bilden tills idag för att jag var lite osäker på om jag ville ha den eller inte, men jag tror att den får följa med hem. Den gör sig nog bra ihop med solbrännan i sommar tror jag. I övrigt fanns det ingenting som var sådär superfint direkt, men jag funderar på att slå till på en body också, om dom går att ha under en kjol. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken otroligt söt klänning! :) Kul med lite färg!

2008-04-16 @ 23:29:16
URL: http://annakubel.blogg.se
Postat av: Misha

jag köpte den med.. har ångest nu. har haft den på en fest redan.. alla tyckte den var söt.. men nu vet ja inte längre.. den är skitsöt.. men jag vågar aldrig gå ut fullt ut.. är redan mörkhyad så färgen passar mig väl sisådär men önskar bara att
jag hade modet!

2008-05-04 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0