Valborg

Jag och min kära pojkvän tog med oss Emilio och åkte och kikade lite på valborgsfirandet vid slottet. Vi blev dock inte så långvariga eftersom det regnade så vi återvände hem igen rätt fort. Vi hann iallafall höra några sånger och kika lite på elden så mysfaktorn var rätt hög ändå.
Nu blir det nog en film och lite choklad för att fira att jag är färdig med ett stort (jättestort!) arbete i Samhällskunskap. Imorgon och på fredag är jag ledig och imorgon tänkte vi ta en sväng på stan om det är fint väder och på fredag är det shopping i Stockholm som står på schemat!

Hoppas alla har en fin kväll! ♥




Kommentarer
Postat av: Handväskan

Gillar din blogg
Kolla in handvaskan.se
Handväskor det är det vi lever för.

2008-05-01 @ 16:27:52
URL: http://www.handvaskan.se
Postat av: ff

det där ser ut som grippsholmslott ?

2008-05-05 @ 20:38:19
Postat av: Emily

ff: Okej, men det är Örebro Slott.

2008-05-05 @ 20:41:49
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0