Mean Girls


Jag kunde ju räkna ut med lilltån att jag genast skulle få några taskiga kommentarer angående jobbet, och mycket riktigt var det ju några små stackare som kommenterat. Det slår aldrig fel!
Men det spelar ingen roll. Personer som inte kan stå för sina åsikter och dessutom inte kan skriva på korrekt svenska har inte så mycket att komma med i mina ögon. Dessutom gråter jag mig inte till sömns för att jag inte ska jobba där, visst hade det varit kul men hela mitt liv rasar inte samman för en sådan sak. Så eran skadeglädje och pinsamma försök till att trycka ner mig fungerar inte, men det är sött at ni försöker.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Hehe ok jag undrade för att LV's tillverkas i spanien,italien, usa OCH frankrike, och jag ville bra veta vilka stockholmbutiken har. Vill ju själv ha en från frankrike det känns mer äkta :P tack för hjälpen

2008-08-21 @ 00:19:24
URL: http://pasia.webblogg.se/
Postat av: tss

kanske för att du är djävulen själv och skulle behöva lyssna på lite kritik för att bli lite omtyckt av andra människor, här i örebro har du ju inte så gott tyckte!!

2008-08-21 @ 15:39:21
Postat av: Emily

Haha ursäkta? Vem är du och vad är det för trams du pratar om? Stå för vad du säger om du nu ska säga något över huvudtaget.

2008-08-21 @ 16:26:49
URL: http://verystylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0