Bye Bye


Imorgon är det adjöss till mina jäkla extensions. Det börjar bli ruskigt slitet plus att jag har ca 20 stycken mitt bak som har gaddat ihop sig till en megatova som känns omöjlig att reda ut. Ikväll ska det ur och imorgon ska jag till frissan och klippa och slinga håret, jag har väntat på tok för länge så det ska bli riktigt skönt med nytt och fräsht hår! Det kommer att bli en drastisk förändring att gå från jättelångt till en kort page men jag tror att det kommer bli riktigt bra för jag har en underbar frisör!

Nu ska jag gå och bleka tänderna och sen ska jag åka hem till mamma och pappa!

Ha en fin fredag!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart klipper du dig?

2008-02-01 @ 18:34:34
Postat av: sarra

Usch, Extations blir så tunga och slitna efter ett tag!
HA det bra

2008-02-01 @ 22:52:31
Postat av: sara

Hejhej! Gillar din stil o blogg. Håller me dej om paris haha men man vill nt gilla henne...När man hadlar på asos, måste man betala faktura?om ja,hur mkt? o när kmr kläderna fram? är det verkligen så billigt.!?
vad kostar det att bleka tänderna? måste man göra det många ggr?vad jobbar du me förresten?
MVH S

2008-02-01 @ 23:39:48
URL: http://hedkf
Postat av: Emily

Anna: Salong Companie i Hallsberg.

sara: Frakten hos Asos beror på hur mycket du handlar för, men du får alltid veta fraktkostnaden innan du godkänner köpet. Man betalar med kort direkt när man bestället, faktura är inte möjligt att få. Kläderna brukar komma mellan 5-7 dagar efter beställningen!
Hur många gånger man måste bleka beror väl lite på vilket resultat man vill ha :) Just nu jobbar jag inte :P

2008-02-03 @ 09:34:25
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0