Skinny Bitch


Det känns som ett måste att köpa Skinny Bitch, den storsäljande boken skriven av Rory Freedman och Kim Barnouin. 

"If you can't take one more day of self-loathing, you're ready to hear the truth: You cannot keep shoveling the same crap into your mouth every day and expect to lose weight"

Boken handlar helt enkelt om att sluta äta skräp och målet är väl att bli en size zero, något som man säkerligen får ännu mer hjälp med i bok nummer två - Skinny bitch in the kitch!

Jag kanske ska påpeka att jag inte vill ha boken för att få hjälp med att förvandla mig själv till ett vandrande benrangel, utan för att den tydligen ska vara både lärorik, välskriven och väldigt rolig också.







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har hört talas om denna jag med,
finns den i vanliga bokhandeln?

2008-02-12 @ 15:04:54
URL: http://alexandrab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0