Sur på Paypal.....

Tidigare idag skulle jag betala en sak jag vann på Ebay och såklart använder jag Paypal. I 20 minuter försökte jag, men hela tiden fick jag upp ett felmedelande om att min adress inte matchade med kreditkortet. Även fast jag ändrade och kopplade kortet till adressen så var det samma sak, tillslut gav jag upp.

Men NU när jag kollar min bank så har jag betalat den där jäkla auktionen 3 gånger! Bravo Paypal, tack för den! Förhoppningsvis är säljaren vettig och betalar tillbaka den överflödiga summan utan problem, massa krångel orkar jag bara inte med....


Kommentarer
Postat av: Jelena

Låter skitjobbigt, hoppas att det löste sig!

2008-03-03 @ 19:20:05
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0