Juicy Couture


Inför sommaren och semesterresorna känns det nästan obligatoriskt med ett velourset från Juicy Couture. Jag har redan ett X antal velourdressar som jag älskar, men inget från Juicy än. Jag fastnade för denna färgen (Graffiti) och hoppas att den finns tillgänglig i någon av dom svenska nätshopparna. Sommaren är ju inte riktigt på gång än så jag har ju lite tid på mig att leta.

Priserna skiljer så otroligt mycket beroende på var man köper. Från Usa kan man beställa både byxorna och jackan för ca 1200:-,  vilket är ungefär lika mycket som man får betala för en del i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Juciy coutures mysset ser himla mysiga ut. Funderar också på att slå till. :)

2008-01-04 @ 14:52:33
URL: http://positivtrend.blogg.se
Postat av: Liza

hej. vilket sida från usa kan man beställa ett set ifrån? om det är billigare att beställa från usa så vill man ju slå till.
Tack!
//Liza

2008-01-07 @ 12:03:11
URL: http://teddybella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0