Tonight


Har precis kommit hem från ett tre timmar långt informationsmöte och nu står det en tom garderob här som väntar på att bli fylld med kläder så det är vad jag har framför mig nu. Shoppade lite nya klänningar idag så ska börja med att hänga in dom och sen ska jag ge mig på resten av alla tusen påsar som fortfarande inte blivit uppackade efter flytten, äntligen ska jag få ordning! Eller jag hoppas på lite ordning iallafall, för jag är rätt säker på att denna inte kommer att räcka till alla kläder. Som tur är så har vi ett par garderober till...Wish me luck!

Imorgon ska vi hämta vovven, helt underbart!

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: inte? oh. vad mer?
gör inte så mkt egentligen, för den är ändå väldigt fin och sådär, grejen är ju att det är tråkigt om man blivit lurad bara.

2008-01-23 @ 23:07:24
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0