My scenario



Okej, min pojkvän fyllde år. Vi befann oss i hans föräldrars hus som ligger
en ganska bra bit från affären. Min kära pojkvän hade bilen till jobbet.
Jag började få lite panik eftersom jag hade planerat att laga middag
och fixa tårta tills han kom hem, men jag kunde ju inte komma till affären.
Buss var inte att tänka på, den bussen håller inte. Usch!
Efter att ha betat av alla vänner med körkort så fanns det inte så
mycket mer att göra än att ta en taxi helt enkelt. Och det gjorde jag.
200 pix för att åka till Ica och handla, det är grejer det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är grymmast baby hihi. Alltid retar det väl någon eller vad säger du?;)

Pratar iofs med dig på msn just nu men tänkte bara skriva en kommentar ändå!

Puss!

2008-07-25 @ 22:08:12
URL: http://extravagantly.blogg.se/
Postat av: pappa

Hur planerar du egentligen?Oj,A fyller visst år idag eller.Man kan för helsike inte åka taxi till ICA och handla,det gör inte ens Bill Gates

2008-07-26 @ 10:15:04
Postat av: Emily

Nämen någon måste väl vara den första som gör det, eller hur? :)

2008-07-26 @ 13:13:44
URL: http://verystylish.blogg.se/
Postat av: pappa

Man måste inte vara först med allting

2008-07-26 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0