The day after my birthday party!


Cider till flickorna, öl till pojkarna, cupcakes, gurka/morötter, dipp, sallad,
vitlöksbröd, ost- och skinkpaj, bål, skagensnittar och ägg med räkfyllning.
All made from scratch!
Häromdagen sa jag att det var jag och Bree van de Kamp, igår kunde
hon slänga sig i väggen! Jag har nog aldrig spenderat så mycket tid i ett
kök som jag gjorde igår, men bra blev det. Fantastiskt bra!
Tårta gjorde jag också, även den blev guld. Har en liten bit kvar i kylen som
jag tänkte belöna mig själv med idag.
Hur som helst så är jag nöjd med gårdagen, trots lite små incidenter.
Riktigt kul att så många snälla flickor och pojkar dök upp! Thank you!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vad dutkig du är :)



Och grattis ;) haha

2008-06-29 @ 12:43:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0